Общо взето, тази година гледам да обърна внимание на изложенията и панаирите, затова поредния панаир, на който присъствах след Рощилиадата и Автосалона в София, е есенният Пловдивски Международен Технически Панаир. Тази година той се проведе от 30.09.2013 до 05.10.2013 и празнува 121-та си годишнина, като аз за първи път му отдадох чест, откакто се провежда. Официалния сайт на панаира е www.fair.bg. Няма да изпадам в подробности за отделните изложби (на сайта има подробна информация), затова накратко - имаше изложби за технологиии и управление на водите, за транспорт и автосервизно оборудване, за електроника е електротехника, енергетика и екология, ИТ, машиностроене, строителство, химия, минна промишленост и...естествено авто изложение. На мен най-интересно ми беше на откритите площи извън халетата. В халетата бяха изложени най-различни инструменти, машини, апарати, уреди и т.н., които нямаше да ми стигне цял ден да нащракам затова и не съм си правил труда. Най-интересното от там бяха различните симулации на работещи машини и роботизация. Деня на посещение беше 03.10 - студен, мрачен и облачен ден, който изобщо не беше подходящ за подобно нещо, но какво да се прави. Затова и разходка из Пловдив няма. Не че и остана време де :)). И така,
От София до Пловдив уж все е аутобан,
ама реалността е малко по-друга. 50-60 километра магистрала, останалото друс-друс-друс и чат пат някоя строителна площадка. Все пак, ако не броим излизането от София и влизането в Пловдив, пътя се взима за 1 час с разумно шофиране. Иначе като цяло - почти 2 часа. След точно толкова ето ни в Пловдив на входа на панаира
От магистралата се излиза от първия изход за Пловдив и до панаира се стига лесно само по-главните улици. За табели не съм гледал, аз бях с GPS. Точно около района на панаира спирането е в синя зона така, че трябва да се има предвид. Аз се заврях някъде из улиците, за да не съм в зоната и уж гледах, гледах и пак бях спрял на забранено. Видях го на тръгване ама извадих късмет. На входа изглежда така
Отсреща така
А вътре...чудно!
Фонтани, градинки, езера...Цената на билета е 6 лв за цял ден, а намаленият е 4 лв. Ето я и схемата на разположение
При обхода аз редувах халетата и откритите площи - като ми стане студено влизах вътре, а като се стопля - навън :)) В едно от халетата си харесах тази машинка
Универсална машина за чистене на сняг, косене, миене и т.н. Навън имаше по-сериозна техника.
Пожарен автомобил и други тежки камиони.
Iveco Stalis Hi-Way - камион на 2013 година.
Малко и автобуси за превозване на пътници, някои дошли директно от Бурса.
АТВ-та
Строителна техника
Електрокари и мотокари
Дизелов маневрен локомотив
И още няколко интересни снимки
Автомобилният салон не беше толкова богат като Софийския. Нямаше толкова много марки. Ето някои от тях.
От Литекс Моторс бяха разглобили един Steed 5
На техния щанд разгледах и Voleex C30, но от зяпане не се сещах да снимам всеки изложен автомобил. Kia Cee'd SW, която ми харесва доста.
И разбира се щанда на Рено, на който беше премиерата на Renault Clio Grandtour
Отвън изглежда супер, а от вътре е ужасно с тези лъскави piano black елементи по вратите, таблото, волана, които са ми страшно грозни и си личат пръстовите отпечатъци на тях. Хубавото е, че май по принцип може и без тях.
Мммм... Fluence! Малко се вижда Клио джип версията - Renault Captur. На щанда на Рено Груп имаше и още премиери - New Dacia Duster и New Logan MCV. Обаче съм забравил да ги снимам. Една премиера от Пежо
Форд, Шкода, Инфинити, Мазда, Ситроен, Хюндай също бяха там.
С това горе долу се изчерпва краткия обзор от моя страна на Пловдивския панаир. Спокойно човек може да загуби цял ден на панаира, че даже и повече, ако тръгне да разглежда всяко едно нещо в детайли. За финал, малко статистика от пътуването.
Маршрут: София (Обеля) - Пловдив - София (Обеля)
Общо километри: 305 км.
Общо километри: 305 км.
Среден разход: 6,7 л/100 км.
Средна скорост: 76,4 км/ч
Общо литри бензин: 20,4 л.Вижте по-голяма карта
Край!
Няма коментари:
Публикуване на коментар